10 kommentarer til “Noen som blir med til Molde lørdag 7 sept?”

  1. Værmeldingene ser bra ut så familien satser på tur til Molde lørdag med Late Bay! Håper flere tar turen da det er skikkelig ensomt med luft/VW ellers på disse treffene! Møt opp, ikke så mange muligheter igjen denne sesongen nå!

    PS! Svend, kommer du med tråsykkel eller luftkjølt vw?

  2. Had a bit of trouble at first getting into bet100login, but now I’m sorted. Betting options cover a wide range of sports; they also offer some great promos. For a smooth login and access to betting: bet100login

Legg inn en kommentar